Tuesday, 6 September 2011

Syoknya nampak dada, syoknya tayang rambut, syoknya pakai ketat body mantap.

Apa nak jadi remaja zaman sekarang tudung hilang, nampak dada, pakai ketat nak tayang body mantap... nak bagi lelaki syok buka mata konon dia tu cantik..

Man:pkailah tdung xelok kuar xpkai tdung nmpk aurat

suria: biarlah panas la xslesa pkai tdung nie..

Man: yeke pnas, agaknya api tu pnas x, agknya neraka tu selesa x..?

Suria: menyibuk je abg ni biarlah org pnas xkan nk pkai tdung..

Man: ok lah ikut awk lah jgn kta sy x nshatkan awk di pdg masyar nti, stu helai rmbut awk laki lain tgk sy yg kne tanggung dosanya. sorg laki tgk dada awk sy yg tanggungnya nti, kalau nk pkai ketat baik berbogel je kuar tu lagi syok org tgk. kan awk nk mcm tu..

suria: apa nak dikisahkan kubur kita lain2, sy selesa mcm ni lgi cantik..

Man: cantiklah sangat, dah mta yg dikaburi oleh syaitan sja yg tgk cntik..

suria:dah la bang sy mls nk dgar cramah abg, sy nk kuar kwn da tgu.

Man: nak blik pukl berapa pulak tu...

suria: entah!! tgklah nti su blik kul bpe.k bye..su gi dlu..

Man: Ya Allah selamatkanlah aku dari siksa api nerakamu, aku tidak mampu untuk menasihati isteri aku sndri.. ampunkan hambamu ini ya Allah.

Dalam perjalanan suri dan kawan2nya tadi telah menimbulkan prasaan yg kurang dhti suaminya lalu langit terlalu gelap awan2 hitam telah brkumpul, terdengar dentuman yg kuat disambungi halilintar yang sungguh dahsyat sehingga terbelah tanah dan jalan raya yang dilaui suria dan kawan2nya.. selepas beberapa jam hujan berhenti satu panggilan telefon yg dibuat oleh doktor johari amat mengejutkan salman mengenai kejadian yg menimpa isterinya... kepalanya putus tanpa rambut,bjunya koyak sehingga menampakkan buah dadanya, badannya terputus dua akibat disambar oleh petir yang bgtu kuat itu.. salman terkedu mendengar penjelasan doktor johari sehingga terduduk di lantai..
terkenangkan kembali nasihat yang selalu diberikan oleh salmanna kepada isterinya tidak pernah di endahkan isterinya.. agaknya inilah hukuman tuhan berikan sejak di dunia lagi.nauzubillahi min zhalik...

No comments:

Post a Comment